sobota, 23 kwietnia 2016

Libster Blog Award

Cześć!
Zostałam nominowana do Libster Blog Award przez dziewczynę z bloga http://to-ja-niezdara.blogspot.com/, niestety nawet nie wiem jak ma na imię! I właśnie dlatego dziś odpowiem na pytania zadane przez koleżankę z bloga. Ja nie nominuję nikogo do odpowiedzi. Dlaczego? Zazwyczaj nie biorę udziału w takich zabawach, odpowiadając na pytania robię wyjątek! A żeby nudno nie było, dopełnię wpis różnymi zdjęciami :)

1. Co spowodowało, że zaczęłaś blogować?

Dlaczego zaczęłam blogować? Powiem szczerze, że prowadziłam blogi różnego typu odkąd pamiętam, mój pierwszy blog powstał już w podstawówce - blogowaniem zaraziła mnie właśnie koleżanka z klasy :) Od zawsze kręciły mnie blogi - dodawanie nowych wpisów, radość z każdego nowego komentarza, z każdej obserwacji, fajnie wiedzieć, że komuś podoba się to co robisz. Lubię również przeglądać inne blogi, szukać inspiracji, dowiadywać się nowych rzeczy.


2. Komu ze swojego otoczenia możesz zaufać i dlaczego?

Tak, jest taka osoba, której bardzo ufam. Kocham ją jak rodzoną siostrę, Mam nadzieję, że nigdy to się nie zmieni, że nigdy nie urwie nam się kontakt, że nic nigdy nie stanie na drodze do naszej przyjaźni, a jeżeli stanie to, że razem to pokonamy. Nie wyobrażam sobie życia bez tej osóbki!


3. Co jest dla Ciebie najważniejsze?

Chyba jak dla każdego, albo większości osób najważniejsza w życiu jest rodzina, przyjaźń i miłość... A drugą ważną rzeczą? Nigdy się nie poddawać! Dążyć do celu, oczywiście nie raniąc innych.

4. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Marzę o tym, aby ludzie których kocham zawsze byli szczęśliwi, nie musieli cierpieć, bolą mnie łzy ludzi, których kocham najbardziej na świecie. A z tych bardziej przyziemnych rzeczy? Marzę o podróżowaniu, chciałabym zwiedzić jakieś piękne miejsca. Mam jeszcze inne małe marzenia, ale zostawię je dla siebie :)


5. Jaka jest różnica pomiędzy złem, a gorszym złem?

Zło? Postępujcie w swoim życiu tak, aby nikt nie musiał cierpieć. 

6. Jaki jest Twój ulubiony kolor, z czym Ci się kojarzy i dlaczego?

Moim ulubionym kolorem jest czarny, który charakteryzuje się tajemnicą. Lubię, gdy jest ciemno, lubię noc, lubię też ubrania w kolorze czarnym. 

7. Jakim jesteś człowiekiem?

Chyba nie mnie to oceniać. Mogę powiedzieć tylko, że jestem bardzo wrażliwą osobą, bardzo nerwową, dużo rzeczy biorę do siebie za bardzo. Mam bardzo pozytywne przysposobienie, lubię ludzi. Lubię żyć w zgodzie, nie cierpię się kłócić. Może dlatego jestem czasami zbyt dobra dla niektórych, a potem jeszcze na tym cierpię.

8. Czym dla Ciebie jest radość?

Cieszę się, kiedy moi bliscy się cieszą. Jestem zadowolona z siebie, kiedy coś mi się udaje, kiedy ktoś docenia to co robię. Staram się cieszyć z małych rzeczy, nie oczekiwać zbyt dużo. Choć to czasem nie łatwe. Wiadomo, każdy chce mieć więcej.



9. Co sprawia, że zapominasz o otaczającym Cię świecie?

Powiem szczerze, trudne pytanie :) Nie wiem, ostatnio nie miałam takich chwil, staram się twardo stąpać na nogach. Chociaż to do mnie nie podobne.

10. Co zrobiłaś dzisiaj i co chcesz zrobić jutro aby żyć tak jak Ty tego chcesz?

Nic.

11. Ile pieniędzy Ci potrzeba do szczęśliwego życia?

Wiem, pieniądze to nie wszystko. Bez pieniędzy nic się nie zrobi, w sumie nie da się żyć normalnie. Chciałabym mieć tyle pieniędzy by móc, spełnić swoje marzenia związane z podróżami. Po prostu by nie brakowało do normalnego życia.



Na dzisiaj to już koniec pytań, teraz chciałabym Was zachęcić do obserwacji mojego nowego instagrama związanego z blogiem, będą tam dodawane małe inspiracje. Zdjęcia kosmetyków, biżuterii i różnych innych rzeczy! Zdjęcia, które będą tam się pojawiać są wykonane przeze mnie :)


https://www.instagram.com/blogmammotylki/

27 komentarzy:

  1. Bloguj dalej! Jesteś strasznie sympatyczną osobą! z przyjemnością będę tutaj zaglądać :) Ciebie również zapraszam do mnie! :* www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zrobiło się ciekawiej dzięki zdjęcia. Pozdrawiam ♡
    Zapraszam do nas magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie pieniądze to nie wszystko, ale ciężko byloby bez nich żyć :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post,ciekawa akcja z tymi pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog
    Super post
    Śliczne zdjęcia
    Obserwuje
    Pozdrawiam
    oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje imię niech pozostanie tajemnicą ;) Bardzo Ci dziękuję za to, że jednak zechciałaś wziąć udział w LBA :). Czytając Twoje odpowiedzi na moje pytania uśmiechałam się pod nosem i miałam nieodparte wrażenie, że czytam o sobie. Może nie wszystko, ale nie mniej jednak wiele rzeczy jest podobnych. Zdjęcia cudowne i fajny pomysł z tym, żeby to urozmaicić.

    Pozdrawiam, Niezdara (http://to-ja-niezdara.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi, śliczne zdjęcia, powodzenia w prowadzeniu bloga.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, z chęcią wpadnę na Twojego instagrama :) OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje nominacji i powodzenia!

    mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też moim dużym marzeniem jest podróżowanie po całym świecie ! :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także kocham czarny *-* O tak! Gdyby ludzie na świecie przestaliby cierpieć byłoby idealnie.. Na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mi marzy się wyjazd do Miami;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne odpowiedzi i masz rację, że niby pieniądze szczescia nie daja, ale dzięki nim można podróżować, rozpieszczać bliskich...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne odpowiedzi. Pierwszy raz chyba nie są takie płytkie i powierzchowne. Spodobał mi się już twój blog. Na pewno będę wpadać tu częściej. Jesteście strasznie podobne z psiapsi :* :d
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetny kolor włosów. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne przemyślane odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi :)
    na niektóre odpowiedziałabym bardzo podobnie :)
    świetne zdjęcia ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post dzięki takim wpisom możemy wynieść coś pozytywnego. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję nominacji! Również do mego ulubionego koloru zaliczam czerń :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak sobie uświadomiłam, że są tylko dwie osoby, którym mogę ufać :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nominacji. Tego typu posty bardzo lubię :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjecia, masz świetną bluzkę ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny luźny look. takie też bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń