poniedziałek, 29 lutego 2016

Two watch

Cześć! Nie sądziłam, że kolejny post pojawi się jeszcze w lutym. Niestety rozchorowałam się i jestem na zwolnieniu lekarskim, dlatego tez miałam czas by cyknąć pare fotek na bloga i coś tu napisać. Nie czuje się najlepiej, zastanawiam się jak wytrzymam przez cały tydzień bez wychodzenia z domu. Pewnie będę umierać z nudów, aczkolwiek przyda mi się taki odpoczynek!

Przychodzę dziś do Was z dwoma zegarkami, zakupiłam je kilka miesięcy temu na allegro za około 15 złotych za sztukę! Myślę, że taki zegarek możne być fajnym dodatkiem do większości stylizacji szczególnie, ze kolory te są uniwersalne.


Pierwszy zegarek biało złoty z kwiatowym wzorem, delikatny i kobiecy myślę, że idealnie pasuje do jasnych, pastelowych stylizacji. Co tu dużo pisać, wszystko widać na załączonym obrazku :)



Drugi zegarek czarno złoty z pikowanym paskiem, bardziej elegancki - często chodzę w nim do pracy. Idealnie pasuje do mojej codziennej służbowej stylizacji czyli zawsze czarne spodnie, biała koszula i zazwyczaj czarna marynarka.



Zastanawia mnie co myślicie o tych zegarkach czy Wam się podobają?
 Jak tak to który bardziej przypadł Wam do gustu?

25 komentarzy:

  1. Piękne zegarki *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czarny bardzo mi się podoba, minimalistyczny pasuje do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne ;)
    muszę sobie zamówić taki jak masz czarny,ale beżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny, minimalistyczny i piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie chodzę w zegarkach ale ten z kwiatowym wzorem naprawdę przypadł mi do gustu. Cena również zachęca :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarki są świetne ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten czarny bardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne!! najbardziej przypadl mi do gustu ten czarny na pewno swietnie sie sprawdzi w wielu stylizacjach :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie śliczne ♥ a zwłaszcza ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  11. możesz mi powiedziec jaką masz czcionkę tekstu bo bardzo mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Automatyczna? :D Nie wiem, jak ogólnie to sprawdzić? :D

      Usuń
  12. Czarny jest przepiękny! :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarny podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobny zegarek do Twojego czarnego. Obserwuję, buźka.

    http://dagiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zegarki:) również Cie obserwuje Kochana i pozdrawiam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zegareczki ; ) nad tym czarnym sama się zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zegarki :D
    zapraszam http://natsi79.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam zegarki tej firmy,są piękne ale długo mi nie posłużyły :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten jasny jest śliczny :) idealny na wiosnę do różnych stylizacji się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń