środa, 27 kwietnia 2016

Aurora Mohn Inspirations

Cześć! 
Ten wpis miał już ukazać się wczoraj, ale gdyby tak się stało post byłby o wiele krótszy, zawierałby wiele mniej zdjęć, więc postanowiłam wstrzymać się z publikowaniem posta do dzisiaj i oczywiście uzupełnić go o jeszcze więcej inspirujących fotografii! Dzisiejszy wpis poświęcony w całości dla Aurory Mohn. Dlaczego akurat ona? Odpowiedź jest bardzo prosta i krótka. Zawsze inspirowały mnie jej zdjęcia od czasów kiedy była uroczą nastolatką, aż do teraz kiedy jest już dojrzałą kobietą! :) Co tu dużo mówić, nie ma sensu się rozpisywać, warto podziwiać zdjęcia bardzo dobrej jakości, piękna kobieta, świetne stylówki, czego chcieć więcej? Ja czekam na wasze opinie! Co myślicie na temat Aurory? Co sądzicie o wpisach tego typu i czy chcecie, aby było ich więcej?












































Na dzisiaj to już koniec. Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał, że będziecie tu wracać!
 Zapraszam Was również do przeglądania poprzednich wpisów, zachęcam do obserwowania i komentowania,
 bardzo interesuje mnie Wasza opinia! :)




20 komentarzy:

  1. uwielbiam ją i ma cudowne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wpisy z taką masą super inspiracji ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia, wyglądają jak z profesjonalnej sesji.. Ta dziewczyna ma prześliczne włosy *-* Tylko troszkę dużo samoopalacza, ale jak kto woli, wiadomo, że jeden woli być bardziej opalony a drugi nie, kwestia indywidualna :) Świetny post :D
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś te blogerki strasznie mnie inspirowały. Dziękuję za komentarz na moim blogu :*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujaca postać, ma niesamowitą figure i cudowne włosy! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne zdjecia :) start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa postać !
    zapraszam na nowy post http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    może wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kobieta! Podoba mi się taki post :)
    Masz ślicznego bloga. Obserwuję :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam je dotychczas, ale widzę że będzie moją nową, ulubioną blogerką! To śliczna dziewczyna :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy mega!

    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jej, ale zdjęcia fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma ciekawy styl, ale zgaduje, że pewnie jest ze Szwecji, ewentualnie Norwegii. Dziewczyny w Szwecji uwielbiają opaleniznę i samoopalacze więc to mnie tak natknęło na ten trop :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jest i ma piękne włosy :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia, ale brunetki są ładniejsze :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zainteresowała mnie ta postać, ma bardzo piekne kształty i włosy

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjecia ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znałam jej, śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I love it !
    please follow my blog : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o niej, ale chętnie to nadrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń